هستيهستي، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

شاه پروانه

19 مهر روز تولدم

1391/7/19 10:32
نویسنده : هستي
560 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقامروز من 9 ساله ميشمتشویق دوست داشتم جشن بگيرم ولي امشب عروسي خاله شهرزاده (دختر دختر عمه مامانم) ومن امروز مرخصی گرفتم ومدرسه نرفتم برای اینکه باید بریم کرمان برای جشن عروسی ومامان قول داده در اولين فرصت برام يه سگ بعنوان كادو بخره من عاشق حيوونا مخصوصا اسب وسگ هستم سواركاري كمي بلدم باباي قول داده وقتي بزرگ شدم برام يه اسب بخره . فقط خدا كنه بابا با خريدن سگ مخالفت نكنه .من ديگه از عهده مراقبتش بر ميام بابا جون .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فريبا
22 مهر 91 10:48
عزيز دلم تولدت مبارك سعي ميكنم به قولم عمل كنم وبابا را هم راضي كنم به يه شرط واون اينكه در نگهداريش بمن كمك كني مي بوسمت تولدت مبارك ايشالا 120ساله بشي قربون دختر گلم برم











شهرزاد
15 دی 91 18:15
هستی جان تولد گذشته ات مبارک . بازم مبارک . امسال دوباره با هانا تولد بگیر


ممنون باشه حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پروانه می باشد