هستيهستي، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

شاه پروانه

گم شدن مگي

1391/10/5 15:31
نویسنده : هستي
655 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتهالبخند يعني يك هفته قبل از تولدم از والدينم  خواستم برايم سگ بخرند بابام مخالف بود اما مامان بهم قول داده بود تا بابا را راضي كنه بالاخره بابا راضي شد ولي به يك شرط واون اينكه نگهداريش با خودم باشه ومن قبول كردم  وسگ را خريدم واسم آن را مگي گذاشتم مگي مشكي رنگ بود بهش انس گرفته بودم كه بعد از يك ماه درحياط خونه خالم باز موند ومگي براي هميشه رفت وقتي بابام برگشت گفت :هستي مگي كجاست من جواب دادم همينجا خوابيده مگي باباي من راهم دوست داشت بابام صداش زد وسوت كشيد ولي مگي نبود وديگه برنگشت آرزو ميكنم هرجا است به خوبي زندگي كند.ياد مگي از دل من هيچ وقت بيرون نميرود.گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فريبا
9 دی 91 9:35
قربون دلت بشم قرار بود ديگه از مگي كسي چيزي نگه چي شد؟!!!!


مامان آخه خيلي دوستش داشتم
خاله مريم
10 دی 91 13:46
چه سگ خوبي داشتي .خيلي باشعور بود كه رفت راحت شدين از دستش .كاش مال ما هم ميرفت اينقدر خنگه كه مي گذاريمش توي حياط مياد ميچسبه به در وجايي نمي ره . ( مامان بابا راحت شدند )


خاله جون من ناراحت شدم وقتي مگي رفت .ولي من از عهده نگهداريش برنمي آمدم همان روز قرار بود مگي مدتي پيش ستايش باشه ومن ناراحت بودم كه از مگي جدا ميشم ودر آن روز بسيار گريه كردم فكر ميكنم دليل اينكه مگي رفت همين بود
شهرزاد
15 دی 91 18:13
هستی جون یادش به خیر . من هم از گم شدنش ناراحت شدم ولی امیدوارم که هرکی پیداش کرده ازش خوب مواظبت کنه


آره
آيسان
15 بهمن 91 21:55
دركت ميكنم من هم همستر داشتم ولي مردند.آدم ها بهحيوانات خانه گي خود وابسته اند.[hr

مرسي كه به من سرزدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پروانه می باشد