هستيهستي، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

شاه پروانه

نوروز 92

1392/1/24 14:37
نویسنده : هستي
638 بازدید
اشتراک گذاری

 روز عید درخانه ی کرمان بوديم من در ساعت تحويل سال با بابایی در آسانسور بودیم .قلب بعد وارد خانه شدم لباسهايم را پوشيدم بعد از تبریک وبوس وعیدی گرفتن از والدینم قلب با خانواده سر مزار مامان صدیقه مامان بابایی رفتيم .وبعد به عيد ديدني مادربزرگ و پدربزرگم رفتيم روز بعد براي عيد ديدني خونه دایی علی وخاله پری و  خاله فروغم رفتیم . و روز بعد به خانه  دايي هاي بابام رفتيم . يك روز در ايام عيد با خانواده مادري به شهداد رفتيم آنجا به ما خيلي خوش گذشت ما با بزرگترها توپ ومافیا بازی کردیم ماچ. در انجا آثار تاريخي شهر كوتوله ها وکلوت ها را ديدم من اسب سواری کردم ویانا وبابا ناصر ومهدی شتر سواری کردن من زمانی که مکه رفته بودم با بابایی سوار شتر شده بودم وخاطره خوبی نداشتم چون خیلی وحشتناک از جایش بلند می شود وموقع نشستن هم تکان می دهد تعجب .روز 12 به كوه نوردي رفتيم و  روز ١٣با خانواده پدریم به باغ عمو مهدی   واز آنجا به  صحرای حميداقا رفتيم.تعطیلات خوبی بود مخصوصاًکه با عمو آرش وخاله حکیمه وخاله آذیتا وآناهیتا بیشتر بودیم در ضمن بیشتر تکالیف مدرسه را هم انجام دادم  وبقیه راهم ١٦ نوشتم .هورا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آيسان
29 فروردین 92 16:06
عيدت مبارك.من هم شتر ساري كردم وهم اسب سواري.هستي به وبلاگ من هم سر بزن.


مینا
27 شهریور 92 18:57
اینو کسی برام فرستاده مال من نیست ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خواین صورت کسی رو که واقعا دوستون داره ببینین؟اینو به 10 نفر بفرستین بعد برین به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوستون داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.
نگین
27 شهریور 92 23:42
خوبی؟ چه وبلاگ مسخره ای ساختی!


اين كه گفتي يعني چه؟
مامانی درسا
19 مهر 92 1:53
مهربان
چه لطیف است حس آغازی دوباره...
وچه زیباست رسیدن دوباره روز...
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن...
وچه اندازه شیرین ست امروز...
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
"تولدت مبارک"

مممنون خاله خيلي خوشحال شدم كه بهم تبريك گفتي آخه من فرصت نميكنم مطلب بنويسم من بازي رو بيشتر از هرچيز دوست دارم براي همين وقت كم ميارم بازم ممنون

نگین
29 آذر 92 21:57
خیلی وبلاگ مسخره ای داری مثل خودت . بد سلیقه
نگین
25 بهمن 92 20:34
من هم امیدوارم یک نویسنده بشوی به منم سر بزن عزیزم منتظرتم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پروانه می باشد